Na čom sme pracovali
Klient: Cvičte.sk
obsah na základe dát
Klient potreboval pomôcť s usporiadaním obsahu na obľúbenom portáli o cvičení tak, aby svoje kapacity sústredil na ten obsah, o ktorý je najväčší záujem.
Ako sme postupovali:
Na základe dát z Google Analytics, po analýze budúcich trendov a vychádzajúc z klientových marketingových materiálov sme definovali témy na jeden rok, ktoré by bolo vhodné spracovať. Pomohli sme tiež s editovaním materiálov a výberom fotografií a videí tak, aby sa znížila miera odchodov z článkov a zvýšil čas strávený na stránke.
Výsledok možno ukázať na práci s jedným z článkov. Bez zmeny obsahu sme upravili headline, úvodnú fotografiu, členenie a dynamiku textu, tak že miera odchodov klesla zo 75 na 33 percent a doba strávená čítaním článku sa zvýšila z 2m23s na 3m51s.